17:e januari 2012

... och plötsligt blev jag oerhört uttråkad. Har varit på gymmet, pluggat lite, sett lite tv - och nu känner jag att jag inte vet riktigt vad jag ska hitta på.

Ser fram emot imorgon då Matilda kommer och vi ska prova min nya pulsklocka, träna lite runday-style, äta lite mat och plugga! Ska kanske passa på att plugga lite mer om jag nu inte har något bättre för mig :).

Åh vad jag ser fram emot sol och värme igen!

Jag hoppas få lite ordning på den här bloggen till sommaren när jag åker till USA, så att de som vill kan kika in här och se vad jag har för mig! Och med "få ordning" menar jag få tummen ur och skriva saker och ladda upp bilder :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0