USA

Första inlägget från USA!

Så med andra ord - jag kom fram utan större bekymmer.
Det är iförsig kanske lite av en överdrift... Vi landade på Heathrow nästan två timmar försenade. Så jag missade mitt anslutande flyg, stod i kö i fem timmar och fick i slutändan bo över på ett hotell vid flygplatsen innan jag fick åka nästa dag istället.
Men väl framme gick allt smidigt och äldsta sonen Luke kom och hämtade mig på flygplatsen och körde mig till föräldrarnas hus i Augusta.
Här är alldeles ljummet i luften. Tyvärr har det inte varit något särdeles roligt väder under tiden jag har varit här, men det är så härligt att vara här ändå. Alla är så glada och välkomnande. Och vi har massor av roligt som vi kan hitta på. Och jobbet går undan för det finns att göra. Så det är härligt!

Hoppas resterande veckor ska bli lika trevliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0