Lördagsmys

Åh, vad lördagar är härliga!

Jag började min dag med en sovmorgon till tjugo över tio. Solen reflekterades i fönstren på huset på andra sidan och lyste rakt in på oss, vilket jag älskar!
En stadig frukost med fil och macka, kaffe och juice senare, satt jag och njöt av att kunna ta min tid såhär på förmiddagen och sedan spela och sjunga lite med gitarren då S var och fikade med en kompis.

Vid ett-tiden hade jag fått på mig pulsband och klocka och gav mig ut på en löptur i det strålande vårvädret. Solen värmde skönt även om det såklart fortfarande är kallt i luften vid den här tiden på året. Det var så skönt att vara ute att jag bestämde mig för att springa lite längre även om det var fullt med folk i spåren. En runda på 11,4 km blev det i slutändan, vilket jag känner mig mäkta stolt över! Så långt springer jag sällan i onödan...
Det var tungt men gick överraskande bra ändå!

Detta firades med en meny på Donken och en McFlurry i solen, vilket jag tyckte mig ha förtjänat. Nu är musklerna helt slut och jag tänker inte göra något mer idag än att bara njuta av en hel dags ledighet! M-m-mm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0