12:e maj 2012

Löööördag!

Denna lördagen är det födelsedagsfest hos S och nu ska jag snart kila till gymmet och träna innan, efter att ha spenderat dagen på stan med tjejerna.
Helt klart en betydligt trevligare lördag än förra veckan! Jag hittade dessutom en riktigt nice väska att ha som handbagage när planet lyfter mot USA.

Tråkigare nyheter var att jag ringde de som har Santana för att höra hur allt går och nu vet de inte riktigt om de kommer kunna ha kvar honom trots allt... usch jag pallar inte mer trassel med det där nu!
Om de inte kan ha kvar honom får han helt enkelt bli sällskapshäst någonstans istället. Hoppas bara att det går att hitta ett sådant ställe där han kan vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0