23:e april - Projektrapporten är min bane


Här sitter jag och bloggar istället för att ta itu med min projektrapport vilket jag borde.

Jag har nu skjutit upp det så mycket som bara möjligt tror jag. Passade på att sätta mig på min nya favoritplats utanför huset - en stor gräsmatta där man kan luta sig mot en husvägg och så är det lä och solen lyser in perfekt i flera timmar. Där satt jag och läste Brott och Straff från klockan tre till halv sex, lyssnade på musik och bara njöt av solskenet i mina sommarkläder.
Det hela resulterade faktiskt i att jag brände mig lite för mycket. Men det var kul så länge det varade i alla fall.

Därefter åt jag lite mat, spelade lite gitarr och sen hade jag yoga tillsammans med Johanna. Jag lovar - våran yogalärare måste vara den mest böjliga människan i hela världen i princip, hon kan verkligen böja sig i vilken vinkel och riktning som helst och få det att se ut som den lättaste sak i världen. Mina värkande armar är ett bevis på att det inte är det.

Hursomhelst, jag kom hem, duschade, åt lite kvällsmat, diskade och gjorde te. Men nu kan jag nog inte skjuta upp det mer. Det är oundvikligt. Dags att sätta igång...





Roxy uppskattar också solsken :D

Kommentarer
Postat av: Remina

Tack så mycket :) Ficka värsta rycket och var bara tvungen att skriva av mig.
Jo, men precis. Det är en sjuk värld vi lever i alltså. Någon liten förändring märks väl i att kurviga kvinnor får vara med i "Dove-reklamen" men det är typ det enda jag kan komma på.
Men som sagt, vi får hålla tummarna. Eller så får vi gå och demonstrera den 1:a maj! HAHA :D

2008-04-27 @ 16:33:25
URL: http://remini.blogg.se
Postat av: Remina

Hihi. :) Ja, det har du rätt i.
Men i värsta fall kanske man kan sola liiite solarium innan vi åker, så att man har en grund att börja på, haha. Ses imorgon tjejen!
Förresten, vill du hänga med och ta några åk i Slottis imorgon efter historian? Kram

2008-04-29 @ 18:34:32
URL: http://remini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0