23:e februari - Lördag


Jahapp, och nu var det plötsligt lördag. Tiden går verkligen fort, vilket jag tror jag har konstaterat tidigare...

Det har inte hänt så mycket i veckan, mest repat musikal, försökt komma ifatt med skolarbetet (vilket har gått ganska så bra faktiskt), planerat lite och varit på allmänt gott humör då allting flyter så bra för tillfället. På måndag är det Stockholm och Queens of the Stoneage! Kommer tillbaka på tisdag, men hinner inte med någon skola då, utan det blir på onsdag och då lär det bli mer musikalrep :D. Sen har jag ju knappt aldrig några lektioner på torsdagar och fredagar och efter den helgen är det musikalrep hela v. 10 och sen musikal v. 11!!

Det är så nära alltså, herregud, hur ska vi hinna med allt?!

Ja, man har lite panikångest, men allra mest ser jag fram emot allt som ska hända. Usch, men till på onsdag måste jag läsa in massa grejer om ortodoxa och katolska kyrkan, och på torsdag ska jag lämna in ett helt historiearbete, och känner jag Michael rätt vill han inte ha något hafsigt arbete som man slängt ihop på en timma, utan där ska det bannemig vara påläst och bearbetat i många timmar som sträckt sig över många dagar.

Den dagen, den sorgen.

Idag har jag dansat som vanligt på lördagar och det var lika roligt som det brukar vara. Till nästa vecka ska vi ha med oss hattar och paraplyn som vi ska dansa med, det ska bli spännande att se vad vi kan hitta på med det ^^. Framförallt eftersom jag inte behöver rusa iväg och köpa dessa saker, utan har en typisk "gangsterhatt" hemma och ett långt paraply ska nog gå att hitta i någon garderob hos far.
Min danslärare berättade att det skulle vara maffiatema på våran avslutningsdans. Det är verkligen lustigt, maffia tycks vara temat för mig vinterhalvåret 2007-2008! Dels hade ICA en maffiareklam ett tag i höstas, på julrevyn framförde Olle och Grauers "gudfadern temat", hela våran musikal är en maffiaberättelse och nu dansen också!
Är det väldigt inne med maffia just nu? Och i så fall, vad kommer detta ifrån?

Jaja. Annars idag har jag varit och fikat med Jonas, Tilda och Filip, och så har jag beställt två skiiitsnygga grejer från internet, ett par shorts och en slags overall, de är verkligen jättehäftiga (synes på bild här nedanför) :D! Jag hoppas verkligen de ser bra ut på också, men som tur är kan jag bara skicka tillbaka dem annars!

image47  image48

Om man ändå hade den kroppen också, då hade man varit säker på att de skulle sitta snyggt... Jag får hoppas på det bästa :D. Eller börja banta helt enkelt :P.


Kommentarer
Postat av: emma

Ja den kroppen skulle man vilja ha

2008-02-23 @ 20:51:43
URL: http://www.enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0