16:e mars - Slut


Yup, slut kändes bra att kalla detta inlägg. För både musikalen och jag är slut.

Det var riktigt grymt i alla fall, musikalen fick verkligen skitgrym respons, alla tyckte det var jättebra! Framåt slutet var det ju inte utan att man tyckte det var lite skönt när det var sista föreställningen, men såhär i efterhand är det klart man saknar det. Framförallt kommer man sakna det när allt vanligt skolarbete börjar regna över en igen, och man inser att man inte har någon musikal att längta till.

Men man ska verkligen vara glad för hur bra allt gick! Jag tror att vi alla som medverkade känner oss riktigt stolta! Under helgen firade vi såklart musikalen som den bör firas, först middag på Hardrock med klassen och Matilda och sen klassfest hemma hos mig på fredagen. En del av kvällen är väl lite småluddig, men jag minns att jag gav bort en hel del av min sprit. Haha, man blir alltid lite extra generös när man druckit lite :).

På lördagsmorgonen vaknade jag upp på en madrass i tv-rummet tillsammans med Ellen och Bullen, och i soffan låg Michael, Becky, Johanna och B-Anton. Och i min fars stora mysiga dubbelsäng sov Karin och Mattias och Sara och A-Anton, haha. Det var min väckarklocka som blev boven i dramat och råkade väcka alla vid halv nio och av någon anledning somnade vi inte om då, utan jag och Ellen gick och handlade på Seven eleven, och sen blev det pannkakor och te till de som ville ha :).

Jaja, sova har man inte fått göra mycket i alla fall, för imorse väckte mina föräldrar mig för frukost klockan tio. Och sjuk är jag också. Men det har varit en fin dag i alla fall med strålande sol, promenad längs Hovås-stranden med föräldrarna, scones och te hemma hos Frida, Frisbee med Mathilda i Vasaparken (och Filip slöt upp senare) samt familjemiddag och Wallander på kvällen. Så kan det gå.

Nu är jag som sagt slut och sjuk och skall plugga biologi som en gnu imorrn, så nu är det dags att sova i alla fall.
Tack alla som gjort dessa två veckor som varit så minnesvärda! Jag kommer alltid att minnas dem med mycket nostalgi!




Det blev en sommarbild för att påminna om att den inte är långt borta! Sommaren alltså :).

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha ja du! ja hade skitskoj! Krya på dig vännen!

2008-03-17 @ 17:02:55
URL: http://www.disneydags.blogg.se
Postat av: Karin

Va, var det en väckarklocka med i bilden? Jag som trodde jag var först upp :P Så trevligt att bli uthängd i internets vida värld ;)

2008-03-25 @ 23:13:13
URL: http://kaorins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0