10:e maj - Sommarfeeling!


Här följer en kort resumé om vad som har försiggått senast passerade dagar:

8:e maj - Såg ST2:ornas konsert. Den var rolig :). Var även en sväng hos frisören och lite nödvändiga inköp som var kvar inför bal, budapest och dylikt inhandlades.

9:e maj - Haha, såg samma konsert en gång till, senare på kvällen grillade jag med massa folk vid Kåsjön (varför man nu fortfarande åker dit förefaller mig lite gåtfullt, finns absolut inget att göra där). Men det var mys ändå :).

10:e maj - Årets första dopp i sjön!! Och till alla er skeptiska vill jag bara säga att det var hur skönt som helst, inte alls kallt vilket jag hade räknat med, utan rentav samma temperatur som det ofta är på sommaren. Det är ju dock inte en jättestor sjö förstås. Folk må tycka att jag är dum i huvet som badade precis när jag varit så sjuk och fortfarande inte är helt hundra procentigt frisk - men det kan de få tycka i så fall. Jag lever ännu.

Ser fram emot Budapest nu på tisdag och ikväll är det fest i Backatorp med alla möjliga roliga människor, folk man träffar jämnt, folk man inte träffat på hur länge som helst samt säkert en och annan man aldrig träffat. Det blir nog kul :D.




Totte ser väldigt bekymrad ut. Är det kameran som skrämmer honom?

Kommentarer
Postat av: matilda

Skönt med bad:) Hoppas kvällen är underbaar!

2008-05-10 @ 21:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0