4:e Maj


Nu är jag hemkommen från Skåne. Grymt mysig resa, och Johan Glans infriade alla förväntningar man hade, herregud vad han var bra!

Idag fyller min brorsa år så det blir familjemys ikväll :D. Och igår fyllde Johanna år, så det blir ett grattis till henne också! Nu är det maj, det är verkligen från och med nu som hysterin börjar för mig. För det första tror jag att jag känner åtminstone 6-7 stycken som fyller år denna månad. Sedan är det så brutalt nära studenten nu och så mycket som ska hinnas klart med i och med det. Och sen i slutet av månaden är det äntligen dags!!!!!!

För övrigt har jag läst klart Brott och Straff! Det är nog eventuellt min nya favoritbok, den var verkligen hur bra som helst :D. Jag måste verkligen köpa den boken, om jag inte bara "glömmer" att lämna tillbaka den till skolan. Jag vet inte hur bra koll Anngerd har på sina böcker :P.

image73

Mumsig middag i Skåne :D! Nu är jag grymt hungrig också, så denna bild är nästan lite plågsam.

Kommentarer
Postat av: lisa

johan glans måste vara en av sveriges absolut roligaste människa :D

2008-05-05 @ 11:47:13
URL: http://radiovideo.blogg.se
Postat av: Matilda

mums! jag vill ha den maten igen alltså. Vi lär ju köra en favorit i repris snart

2008-05-05 @ 14:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0