21:a April

På dagarna är allt okej. Träffa folk, planera, träna, fixa.

Idag har jag fikat med Sara, mycket trevligt som alltid. Diskuterat olika uppdrag med jobbet. Bokat flygbiljetterna till Grekland! Ätit god middag med mor.

Nu är det kväll. Och allt känns plötsligt tomt och ensamt. Jag kan ringa vilken kompis som helst om jag vill prata och det uppskattar jag. Men det gör inte att det känns mindre tomt och ensamt. Att jag inte kan komma på något jag skulle vilja göra. Hur kan det kännas så när han fortfarande lever och fortfarande är min och ska komma hem igen? Han är min drog, och jag har abstinens!!

Johan
 20-apr-2009 07:07
 Sådär, nu sitter jag på planet, austrian air, riktigt bra. Har legat och kramat kudden hela natten,
som jag trodde gick det inte att sova. Men jag kanske kan sova på vägen ner.
Hoppas du har en fin dag och glöm inte komvux!
Du är min prinsessa älskling.

Kommentarer
Postat av: Remina

Jag blir nästan lite rörd, Morsing. Ni är så fina!

2009-04-22 @ 11:38:06
URL: http://remini.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jodå! Eller... Vi ska göra det! Den dagen är egentligen bara dagen vi träffades, vi räknar med den 29 april, så det är en vecka kvar :)

2009-04-22 @ 16:21:38
Postat av: Sandra

Hmm, den tar bort namnet... Ja, det var jag iaf :)

2009-04-22 @ 16:22:22
URL: http://strangershouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0