Extas


Precis som jag hade hoppats, hade jag en jättetrevlig dag igår!
Salsan var toppkul, och jag kände verkligen hur mycket jag saknat att få dansa. Åh, jag hoppas jag kan fortsätta i alla fall ett tag nu i höst. Men det kanske är lite annat som kommer hända... mer om det snart!
I alla fall, efter salsan satte jag, Bullen och Remina oss på en mysig liten restaurang, med hutlösa priser bara för att Laleh skulle spela precis bredvid deras restaurang.
75 :- för ETT glas vin! Kan du förstå?! Och när man köper ett glas vin för 75:-, då förväntar man sig i alla fall att det ska smaka överjordiskt gott. Men nej. Det var ganska smaklöst och påminde mest om vatten. Lamt!

Men vi hade en jättemysig stund i alla fall när vi satt där och lyssnade på Laleh och mös på uteserveringen. Efteråt gick jag och Bullen på utomhusbio. Vilken BRA film det var!! Jag måste nog köpa den. Delikatessen hette den, en fransk film från 1991. De var två regissörer som gjort den, varav den ena är densamma som har gjort Amelie från Montmarte. Ja, den var otroligt brutal och fruktansvärt rolig på samma gång. Varm rekommendation!

Ikväll ska vi dansa Linedance, och efteråt blir det en Almodova-film. Gratisbio är ju helt underbart! Och om vi orkar är det en till film på utomhusbion vid tio-draget. Wiie!

Men idag har redan blivit en bra dag. Först var jag och fikade med Sara, jättetrevligt, fint väder och härliga diskussioner, som alltid :). Och när jag kom hem och kollade mailen så har jag blivit kallad till en arbetsintervju! Men mer än så säger jag inte. Det känns i alla fall jättespännande och jag känner mig mer i extas nu än jag gjort på mycket, mycket länge!

Så uppe i varv är jag, att jag till och med städat lägenheten ganska mycket och ska nu laga mat till mig och brodern. Vi hörs!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0