Jobb


Idag har varit en ganska bra dag. Jag har naturligtvis tänkt mycket på dig som vanligt och det gör det alltid lite tungt att andas. Men i övrigt har solen skinit för en omväxling, och jag var och lämnade in mitt CV och personliga brev på ett jobb. Det kändes ändå som att jag gjorde något, försökte komma någonstans. Och skulle jag jobbet skulle allt kännas så oerhört mycket bättre, det känns verkligen så. Det skulle vara att till slut lyckas med något och en biljett ifrån allt det som är så nattsvart just nu.

Jag vill inte säga vad det är för jobb ännu. Allt som jag hoppas för mycket på brukar gå åt skogen, framförallt om jag har pratat om det med folk. Så i framtiden ska jag verkligen försöka hålla tyst om saker mer. Till och med mitt horoskop rådde mig till det, haha. Så jag kommer inte prata mer om det förrän jag vet hur det blir.

Men det skulle verkligen kännas så otroligt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0