15:e januari


Möte med vikariepoolen idag. Ångest! Välförtjänt sådan, för jag har klantat mig med alla papper. Hoppas det löser sig ändå, I need money!! Och tyvärr kastar ju inte folk pengar på en när man är ute och går, utan man måste jobba för dem. Typiskt :P.

Man känner sig dock sällsynt tillfredsställd när man väl får sin lön, i vetskap om att man har jobbat för att få pengarna. Kanske något mindre när jag var på restaurangen varje dag och fick ut en tusenlapp i månaden för det...
Men igår hade jag idrottspass med barnen också, det var roligt som vanligt även om samma ångest kommer krypande innan varje lektion för man vet att man egentligen förberett sig dåligt.

Men bra med pengar tjänar jag  ju på det i alla fall, så det är skönt att jag har ETT säkert kort i alla fall :).


Såg för övrigt Changeling igår, den var jättehemsk, och jag var inte alls beredd på det!! Men den var riktigt riktigt bra!



En inte alltför snygg bild på en i övrigt riktigt snygg kvinna! Changeling är i övrigt en sann historia, det är det som gör den så brutalt hemsk... utspelar sig på 20-30 talet, så alla utom Angelina ser ut som... ja... jag vet inte vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0