17:e januari


Idag ska jag hämta Matilda på stationen! Jättelängesedan jag träffade henne känns det som, så det ska verkligen bli kul! Mycket skvaller att ta igen nu :).
Sedan har Filip nyss fyllt tjugo också, så honom ska vi fira lite.

I övrigt fick jag träffa Johan i fem minuter igår också! Trots att det var så kort var det ändå värt det :). Efter det hade jag energi att vara som en riktig vuxen :P. Drack kaffe och läste GP, diskade och städade mitt rum, dammsög mitt golv och rensade i garderoben. Kände mig riktigt nöjd med mig själv faktiskt. Och om en vecka kommer han ju faktiskt hit igen och ska bo hos mig några dagar :), jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Filmen var helt underbart bra! Se den! Rekommenderas varmt av alla som var där. Rösten blev lite bättre mitt på dagen idag, men förut, herregud... Pipigare röst får man leta efter! Hoppas det blir bättre snart! Kram och puss!

2009-01-18 @ 23:15:25
URL: http://strangershouse.blogg.se/
Postat av: Liv

Jag hade totalt glömt bort att du hade en blogg. Dags att snoka då alltså. ;o

Jag tycker definitivt vi borde ses! Är du inte lika upptagen som du varit så kan vi kanske göra't snart. (:

Jag är upptagen, men kan alltid pressa in något kul ändå. Det är skumt hur tiden fungerar ibland.

Kram!

2009-01-19 @ 10:53:13
URL: http://smurvel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0