19:e januari


Igår lämnade jag en demo till far, vilket han har tjatat på mig om ett tag. Självklart ville jag också spela in den, men känns ändå som det hela blev en liten aning hafsigt. Den kunde helt enkelt varit bättre... Menmen, återstår att se vad som händer, kanske inget, kanske något. Time will tell.

Måndag alltså... Skönt att jag bestämt mig för att jag ska till gymmet idag, annars hade det här enkelt kunnat bli ännu en seg, rastlös dag. Ingenting blir roligt att göra när man egentligen inte har någon press på sig att göra någonting, och dessutom den person man allra helst skulle vilja träffa just för tillfället befinner sig hundratals mil bort...
Men skam den som lägger sig ner och ger upp! Har fortfarande lite grejer som jag borde ta itu med... Typ jaga rätt på mitt arbetsintyg och se till att det är påskrivet och klart, så jag kan faxa in det till vikariepoolen. Ja, så mycket mer än så var det kanske inte. Menmen. Något ska jag väl kunna hitta på att göra.

Förbereda mig för lektionen med barnen på onsdag kanske. Haha, tänkte försöka lära dem linedance. Men då måste jag lära mig själv det först också. Som tur är kan jag ju liiite tack vare Emelie, Ida och Ellen iaf. Får se hur det går för mig ^^.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Finns två anledningar till att jag klarar att få iordning på bloggen någorlunda iaf:

www.moderskeppet.se (guider hur man enkelt men snyggt redigerar bilder i photoshop)

www.designadinblogg.blogg.se (här hittar du allt!)

Hoppas allt är bra mid dig! :D

Krams

2009-01-20 @ 12:25:38
Postat av: Jonna

Oja, allt är perfekt. Bor hos Timmy nu, känns spännande och jätteskoj!

2009-01-22 @ 12:00:25
URL: http://disneydags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0