6:e januari


Aaaah, det är så jävla kallt här!!!

Som sagt vill jag bara samla ihop lite pengar och sticka! Och det är det jag försöker mig på att göra nu, men det här med att samla in pengar ska gudarna veta, är inte alltför lätt. Ingen rekommendation från STS tyvärr, men det gör mig detsamma för tillfället, jag fick tydligen pluspoäng på min sociala förmåga, underhållningsteknik och samarbete. Egenskaper som är bra att nämna när man söker nytt jobb tycker jag ;).

Allra mest längtar jag efter sommaren skulle jag vilja säga, men någon månad eller två i Alperna först vore inte fel... Annars blir det till att säsonga nästa vinter istället kanske... Samla pengar måste jag iaf. Usch.

Hmm... To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0