26:e mars


Jag har nytt jobb igen. Som medlemsvärvare.

Med andra ord blir det mitt jobb att stå på stan och försöka engagera människor i Zimbabwes tragedier. Svårt! När jag själv ser sådana tar jag långa omvägar. Vilket jag egentligen inte skulle behöva, för de har sagt åt oss att helst bara värva folk över 30 år - eftersom det är de som stannar lite mer långsiktigt. Jag vet inte hur länge jag kommer stå ut dock.

Jag ska försöka klara att hålla på med det ett tag i alla fall, det är det enda säkra kort jag har nu i april och maj. Jag har möjlighet att jobba vilka dagar jag vill, dock minst två dagar i veckan. Står jag ut april och maj, så kommer jag ha jobb på lagret i juni. Där tjänar jag betydligt bättre kan man ju lugnt säga! Och hur det än blir tjänar jag bättre på detta jobbet än vikariepoolen. Sen blir det Grekland i juli, kanske lite mer lagerarbete efter det och förhoppningsvis plugg i september!

Sommaren känns hoppfull när det gäller pengarna iaf. Me like :).

Kommentarer
Postat av: Sandra

Well, just nu så känns det rätt så bra =) Det jag är tveksam till är att den finns i Malmö, Umeå, Trollhättan och Borås... Alltså inte i Gbg, och det är för långt att pendla, så jag får se hur det blir :)

2009-03-26 @ 22:33:29
URL: http://strangershouse.blogg.se/
Postat av: Lif!

Money, money, money...

Jag söker också jobb till sommaren just nu. Annars blir det nudlar och korvspad som gäller. >.<



2009-03-31 @ 17:15:56
URL: http://smurvel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0