9:e mars


Ännu en tung vikariepools-dag. Man är inte på plats mycket mer än fem timmar, men det känns som en smärre evighet! Men det finns få saker som jag behöver så mycket som att tjäna pengar, så det är bara att hoppa på allt man kan få tag i. Framförallt inför April, då mina dagar som danslärare tyvärr är över. Det vill säga min huvudkälla till pengar.

Kanske skulle jag till samma ställe imorgon också. Jobbigt, men smällar man får ta. Som sagt är det bra ju mer jag kan jobba. Och så skulle jag fika med Sara från kursen imorrn också, det skall däremot bli riktigt roligt :D! Och upplivande!

Men mest längtar jag till onsdag, då jag skall upp till Stockholm, efter jag fått danslektionerna avklarade. Och äntligen får jag träffa min Johan igen!!

Och jag skulle ju lägga upp studio-bilderna hade jag sagt. Så här kommer de jag tyckte bäst om!

   





Kommentarer
Postat av: Matilda

Shit så snygg du ÄÄÄR!!

2009-03-24 @ 20:21:13
Postat av: Lina Haraldzzon

Fin bild du! :D Hur är det med dej :D

2009-04-08 @ 13:46:23
URL: http://haraldzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0