Att göra

Idag är min "lediga" dag.

Dock kommer det mest bli en dag av att komma ikapp med allt som jag har skjutit upp, för tiden börjar liksom rinna ut... Min "Att-göra-lista" för dagen ser ut såhär:

1. Försöka lokalisera en skrivare, skriva ut ett tidrapportspapper och fylla i en dag i oktober som jag jobbade. Pengarna kommer jag, eftersom jag var så seg, se först i december men de blir trevliga att få då också.

2. Åka in till stan och skicka mina WU-arbetskläder, rapporter och bensinkort till Stockholm via bussgods.

3. Se vad nya skidkläder kan tänkas kosta på Intersport eller Stadium (i Alpingaraget försökte försäljaren kränga på mig en jacka och ett par byxor för 5000 :- styck. Jag kan lova att jag inte tänker lägga 10 000 :- på nya skidkläder.)

4. Ringa länsförsäkringar och se vad jag har för försäkring, om den täcker om något skulle hända mig när jag åker i backen i Alperna.

5. Gå till biblioteket och låna böcker om franska och matte (kände att matten behöver finputsas. Längesedan jag använde den nu).

6. Börja juldekorera (kan tyckas vara tidigt, men vi ska fira jul den 5:e december i år!)

7. Träna


Och det var den dagen... Vi får väl se hur många av punkterna som faktiskt blir gjorda. Ringa länsförsäkringar sitter lite löst för dagen kan man säga... Jag avskyr att sitta i telefonköer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var en diger lista, hinner du med allt?

ska du vara någon annanstans vid jul-tid

att sitta i telefonköer betackar man sig för

ha en bra dag

2009-11-12 @ 11:05:04
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv: precis, men jag gillar isabella, tycker att hon är jätte duktig ich har jobbat bort "blondin" stämpeln. Jag vet inte om jag kan gå till julas 20 år fest. Vet inte om jag är hemma =S ska du gå?

2009-11-12 @ 11:29:34
URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/
Postat av: Gun

Tur att det finns lediga dagar så man kan jobba ikapp lite..

2009-11-12 @ 11:35:49
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Det låter som att du har fulltupp idag! :) men såna dagar kan vara sköna också, kul att inte bara sitta liksoM!



Middagen blir på någon resturang, det är för krångligt att få folk att ta sig till floda :) dock har jag vart lite oplanerad så vi blir väl inte så supermånga, haha :P så det blir mat på typ bryggeriet eller något annat gott och inte svindyrt/lyxigt ställe och sen ut och dansa :)



Du får betsämma helt själv hur du gör, det hade vart kul om du kommer iaf :) KRAMAR!

2009-11-12 @ 13:29:20
URL: http://eightnine.blogg.se/
Postat av: sara

Låter som en otroligt busy ledig dag. Fast det är väl det som lediga vardagar är till för kanske.

Hur som helst, hoppas du får en bra dag.

2009-11-12 @ 13:41:54
URL: http://glitterogon.blogg.se/
Postat av: Fröken Einstein med en smärre psykos

Det låter lite oledigt, men hoppas att du hinner med allt!

2009-11-12 @ 14:50:07
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0