Intresseklubben antecknar

Jag vet inte om det är lustigt eller irriterande.

Jag går jämt och funderar på massor av saker och tänker att "ah, detta ska jag ta upp på bloggen!"
Men när jag väl sitter där är det plötsligt blankt i huvudet. Fem minuter efter att jag gjort ett inlägg om något helt annat än det jag först tänkte skriva om, kommer jag på vad det var igen.

Jag är inte en sådan person som uppdaterar var femte minut. Så jag får helt enkelt vänta tills nästa gång det är dags att blogga...

Jag kanske borde börja ha med mig ett litet block och skriva ner mina idéer direkt när jag får dem istället?

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Jag har det som du, måste skriver ner på en gång annars är det kört. Om jag tänker ut ett helt inlägg och inte har tillgång till papper så antingen tar jag ett foto med kameran (vad som, det blir en sort komihåg-lapp ändå) eller så hittar jag på ett ord som historien "arkiveras" under i hjärnan, sen behöver jag bara komma ihåg ordet. Men det fungerar inte alltid.. :D

Sv: Oslo Tingsrätt-historierna är nog sanna. Under förhör i en rettssak är det inte ovanligt att frågor och svar blir heltokiga pga pressen parterna är under. Men det finns säkert en del roligt att hämta i Sverige också. :D (Jag fick alla i ett och samma mail)

2009-11-17 @ 05:50:23
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: ansepanse

hahaha - så´n är jag också, har jättebra uppslag och så plopps är de puts väck när jag sitter där framför datan, har jag bara papper och penna i närheten antecknar jag men det har jag ju inte överallt

ha en fin dag - kram

2009-11-17 @ 11:06:35
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Carolinn

Men herregud! Jag hade missat ditt inlägg om kvällen. Men läste det nu, vilket jävla mongo! Sådana borde sättas i karantän eller något.

Tur att du kom loss i alla fall. Så det hela inte blev ännu mer otrevligt än vad det redan var.



Sånna kroguppleverlser kan blir så hemska ibland. en gång blev jag slagen av en tjej! det var nog det värsta som hänt mig ute. Helt sjuk var hon. Stor och biffig med tatueringar och peircingar osv. Jag tror hon var lesbisk med. För hon ville dansa med mig hela tiden och jag var snäll mot henne i början och dansade lite brevid henne men sen ville inte jag mer och då blev hon skitarg för att jag gick till en kille jag var där med. Så hon gick efter och slog mig i ansiktet! Aj, aj, aj. Tur att jag hade mina kompisar där. Vakten kastade ut henne med. Sen såg jag henne dagen efter på vimmelbilderna. Jag blev asrädd haha.

2009-11-17 @ 13:32:07
URL: http://linntaastic.blogg.se/
Postat av: sara - Glitterögon

Det tycker jag att du ska göra - jag klottrar alltid ner en tanke, idé eller nåt roligt jag kommer på. Annars glömmer jag.

2009-11-17 @ 19:45:24
URL: http://glitterogon.blogg.se/
Postat av: Sofia

När jag har mycket att göra, typ som i sommras hade jag med ett en "bloggbok" så jag skrev ner massa roliga saker konstiga kunder osv. Sen hamnade inte så mycket av det i bloggen men jag hade något att skriva.



Sv: jag åker på fredag och vet inte när jag kommer hem. Mars april någon gång. Jag använder bloggen lite som en resedagbok när jag är där nere, jag uppdaterar inte varje dag men förhoppnigsvis några gånger i veckan ;)

2009-11-18 @ 09:37:33
URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Vet vad du menar, jag är likadan. ;) Och ja, att ha med sig ett litet block skadar inte. =D

2009-11-18 @ 11:14:51
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0