Godstart

Ah, jag känner mig som en god människa! Idag gjorde jag www.godstart.se till min startsida. Vilket innebär att varje gång jag går ut på internet skänks en krona till välgörenhet.
Jag har ingen aning om vem som finansierar det hela, men tydligen är det inte jag. Så det kändes lite som en väldigt enkel och bra grej att göra för välgörenheten.
Passa på att gå in och läsa ni också!

I övrigt är det ännu en dag av strålande väder, den sista på ett tag om man ska tro väderrapporten. Om ca två timmar skall jag befinna mig på jobbet och klara mig alldeles själv för första gången! Jag vet att jag tjatar, men jag har inte så mycket intressantare saker på hjärtat just nu.

Glöm inte kika in på www.godstart.se!

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Hoppas första dagen på jobbet känns lyckad! En bra start är alltid bra! :D

2009-10-05 @ 16:33:51
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hm... Var det Miss Dramaqueen som fick dig att göra det? Jag har också den som startsida tack vare henne. ;P



SV: Ridklubben skickade precis iväg mig på en linförarkurs för nån tusen som skulle göra att jag utbildades som och kunde tävla som linförare. Dem

är nog inte överförtjusta i idén att jag skulle sluta. Och dessutom gick det faktiskt bra idag, så no worries. =)

2009-10-05 @ 21:31:32
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Enligt dom som lägger schemat så försvinner massa telefontimmar och så tror dom att det beror på det. Men ja, jag vet inte hur dom tänker :D



Jag och Malin pratade om söndag? Hon föreslog att kanske gå och äta nåt litet på Jensen eller så? :) hon va upptagen både fredag och lördag..!



Det låter jättekul med alperna! Vi får komma och hälsa på haha :D jag har aldrig vart där, är ju inte en sådär himla bra skidåkare! Jag & malin ska iaf åka till egypten om några veckor och sådär :) så något litet resande blir det allt!



KRAMAR!

2009-10-05 @ 22:41:24
URL: http://eightnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0