Natti!

Jag har faktiskt varit duktig!

Jag har städat och diskat och varit på gymmet. Och imorgon är det helg och livet känns riktigt bra och jag har massor av energi, för febern är nog borta nu tror jag :D.

I övrigt har jag dessutom fullföljt mitt uppdrag, jag har skrivit en novell att lägga upp på bloggen!
Nu är det så att jag aldrig brukar skriva noveller, så den är faktiskt skriven enbart för er skull ;). Jag kommer även att lägga upp ett kort urdrag från en av mina andra berättelser, så ni får se vad som ligger lite närmare sådant som jag brukar skriva.

De båda dyker upp här imorgon eftermiddag, för alltid när jag skriver något (utom naturligtvis inlägg på bloggen, de är högst spontana) brukar jag sova på saken och sedan läsa igenom det igen nästa dag, se om jag fortfarande känner mig lika nöjd med texten eller om något ska ändras.

Så nu säger jag godnatt och tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0