Vissa dagar får man klappa sig själv på axeln

Nu kom jag precis hem efter att ha jobbat stängning på gymmet. Så duktig jag känner mig!

Morgondagens schema:


07:00 - 07:45: Spinning!
Följt av arbete med Western Union några timmar till. Fyra butiker som aldrig blev besökta, och sedan har jag fått i uppgift att tömma lagret. Så roligt... Men pengar har aldrig varit fel.
När det väl är färdigt ska jag laga mat till mig själv, och sedan lär jag antagligen vara rätt slut efter det.

På fredag jobbar jag dagspasset på gymmet, och därefter har det plötsligt gått och blivit helg igen! Tiden bara springer förbi. Eller spinner, kanske - höhö.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Oj, tajt schema! Men som du sa själv så har ju pengar aldrig skadat... ;)

2009-10-08 @ 08:37:14
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Man SKALL klappa sig själv på axeln, man blir en bättre och gladare människa av det. :D

2009-10-08 @ 16:10:00
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0