Julefrid?

Det är onsdag mitt i mellandagarna, och det har inte riktigt slagit mig att julen är slut ännu, för denna gången.

Fredag i Uppsala, lördag i Gävle där vi fick börja med att skotta en gång fram till mormors hus där snön är över halva fönstren. Söndag hämtades jag i Stockholm av mor och far och vi körde ner till Göteborg för att fira lite jul med bröderna också.

Update med vännerna och lite spring på den fruktansvärt kaotiska mellandagsrean. För er som inte har varit där: det är KRIG! Men, jag fick tag på en fin ny parfym, ett välbehövt klipp hos frisören, och superb nyårsklänning.

Och så tågresa tillbaka till Stockholm idag, där man ska försöka plocka ihop livet man levde och börja igen.
Jag är visst inte ensam om den idén.
Just nu står jag på plats nummer sjutton i kön till ett spinning-pass på nyårsafton. Och inget har jag fått läst heller.

God fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0