En helt vanlig dag

Måndag.

Kunde nästan lika gärna ha varit en måndag i oktober, att döma på rutinerna. Men å andra sidan var det underbar vårsol när jag var ute. 220:- får jag tillbaka på utlandsförsäkringen. Jag har sökt utbildning i Stockholm och skrivit upp mig på Stockholms studentbostäders kölista (även om det knappast kommer leda till något). Jag är anmäld till högskoleprovet om mindre än en månad.
Så jo, någonstans har jag väl kommit.

Gått upp i vikt har jag också gjort. Det kändes inte positivt. Men å andra sidan ytterligare en sporre i sidan. Nu är det "det sunda livet" som gäller. Inga sötsaker, ingen alkohol och seriös träning fram tills Stefan kommer om lite mindre än två veckor. Stefan blir min morot :D.

Och jag jobbade kvällen idag. Var osedvanligt trevligt faktiskt!



Måndag


Frukost: Gröt, hårt bröd, yoghurt, kaffe
Träning: Promenad 35 min, gym: kondition 15 min, säte 20 rep, armar 10 rep
Lunch: Äpple, yoghurt, hårt bröd, kaffe
Middag: Kyckling, rotfruktsgratäng

Promenad till och från gymmet 30 min. En bra start på "det sunda livet". 11 dagar kvar.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vårsolen är verkligen underbar. :)

2010-03-16 @ 18:00:34
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0