Internationella kvinnodagen

And I'm back!

Varit snart en vecka i Stockholm, där jag har hunnit med att träffa både Stefans föräldrar och Matilda som åkte till Nya Zeeland igår och ska vara borta i ca tre månader.

Här är kallare än vad jag kunnat föreställa mig, men det har varit strålande sol nästan varje dag sedan jag kom, och jag har haft möjligheten att springa runt i Stockholms affärer samt blivit ompysslad av min kära pojk.

Imorgon eller övermorgon har jag planerat att åka hem, och då sätter hemlivet igång på riktigt. Jag är redan schemalagd på gymmet, och jag måste ta itu med att söka både lägenhet och utbildning till hösten.

Kommer bli mysigt att komma hem också dock. Middagar med familjen, träffa vännerna, sova i min egen säng. Tror det är något varmare hemma i Göteborg också, och hoppas på att våren är på ingång nu.

Ha en fortsatt bra åttonde mars - Internationella Kvinnodagen

(och håll tummarna för att den kanske firas i ett hem någonstans, i ett land där det behövs betydligt mer än i Sverige).

Kommentarer
Postat av: ansepanse

jo, det får vi göra, hoppas att kvinnor över hela världen ska ha det bra

härligt med ompysslande pojkvän

ha det gott - kramar

2010-03-08 @ 11:54:30
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Em

Det känns någonstans mellan raderna som att du inte riktigt har "landat" än, men det beror kanske på att du behöver komma riktigt hem först eller kanske jag misstar mig.

Sv: Jag tror också att blogg-världens glamour börjar avta, men jag tror den kommer att bestå i en lite annan form. Mer mellanstora bloggare som bloggar för att de brinner för det och de kommer inte att tjäna de stora pengarna.. Nåt sånt tror jag på.

2010-03-08 @ 15:27:50
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: sara - Glitterögon

Välkommen hem till kalla Sverige, som jag dock tycker blivit riktigt varmt :P Du skulle varit här för några veckor sen... Nu känns det ändå som att våren är på väg.



Skönt att bli ompysslad av pojkvännen - och tvärt om. Kram.

2010-03-08 @ 18:21:54
URL: http://glitterogon.blogg.se/
Postat av: Amanda

Welcome back! =D

2010-03-08 @ 20:54:19
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: Gun

Välkommen hem till Sverige igen! Hoppas att du kommer igång och att det känns bra, men nog måste det väl vara konstigt att komma hem? Eller är det bara skönt kanske?

2010-03-08 @ 21:53:06
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0