There was a time when my world was filled with darkness

En gråmulen söndag, och det sista av snön och isen har blivit svart av gamla avgaser. Men håller lyckligtvis på att smälta bort, sakta men säkert.

Det är söndag, men för min del kommer det inte innebära så mycket mer än träning, jobb och middag med familjen. Och så får vi se hur det blir med jobbet nästa vecka. Tack vare att jag jobbat så pass mycket denna veckan är det i alla fall ok om det inte blir så mycket mer jobb fram till april, för jag ligger ändå ganska bra till.

Och jag har fått Spotify! Eventuellt den sista i min ålder att skaffa det. Men jag älskar det verkligen. Man bara kommer på en låt som man är sugen på att höra, och så finns den där! Mycket praktiskt :).



Söndag


Frukost: Gröt, yoghurt, hårt bröd, kaffe
Träning: Promenad 40 min, Gym: Crosstraining 17 min, säte 20 rep, armar 10 rep
Lunch: Bröd med salami o senap
Middag: Pasta, skinksås, rödbetor i fetaost

Och lite vin blev det också på kvällen. Men nåväl. Överlag sköter jag mig bra tycker jag.

Kommentarer
Postat av: ansepanse

låter härligt - vår promenad tog nästan 2 timmar

2010-03-21 @ 17:44:32
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: ansepanse

låter härligt - vår promenad tog nästan 2 timmar

2010-03-21 @ 17:44:53
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: alex

svar:

Aha gud vilken bra ide´ kanske man skulle gjort. :)

2010-03-21 @ 23:23:06
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/
Postat av: Anonym

Shit sa duktig du ar Sofia! Onskar att jag kunde ha samma diciplin, men det ar fantamnig inte latt nar man reser alltsa;P Det verkar som att du har det bra hemma iaf, och vad glad jag blev av att lasa att du har sokt utbildining i Sthlm! Da kan vi bade leka och trana tillsammans, skitbra ju! Saknar dig! PUSS

2010-03-21 @ 23:33:44
Postat av: Amanda

Du är inte den sista! Har FORTFARANDE inte spotify då datajäveln krånglar.

2010-03-23 @ 21:25:59
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0