Snart påsk

Jahapp, det blev jobb idag också ja.

Också imorrn. Och på lördag. Och måndag och tisdag får vi inte glömma! Blir ganska skönt att få vara ledig lite sedan faktiskt, över påsken och så. Troligtvis på onsdag kväll åker jag upp till Stockholm och Stefan igen. Och på lördag ska vi fira påsk med mormor, moster och mamma. Det blir första gången han firar påsk, så jag tyckte inte det dög att han och jag skulle sitta hemma för oss själva och stirra (okej, så mycket stirrande skulle det kanske inte bli).

Jag är något av en sucker för högtider. Dels tycker jag det är kul att pynta, när det händer något nytt, att få lite extra ledigt alternativt extra betalt om man jobbar.
Men mest av allt tycker jag om att familjen samlas och gör något tillsammans. Jag hoppas att det alltid kommer kännas så, och att jag inte som många andra, en dag vaknar upp och tycker det hela mest är en stressfaktor.

Snart ska det göras högskoleprov!



Onsdag

Frukost: Gröt, yoghurt, hårt bröd
Lunch: kyckling, ris, morötter
Träning: Crosstraining 10 min, säte 10 rep, yoga 30 min
Middag: Lax, rotfruktsmos, morotssallad

Blev lite stressat med träningen idag. Men lite är bättre än inget i alla fall, vill jag tro!

Kommentarer
Postat av: Tigris

Detta är precis det min ena dotter säger sig ha ärvt från oss! Pynta, pynta ... ler och umgås!

:)

2010-03-24 @ 17:20:48
URL: http://tigrispredikantan.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Just ja det ar pask snart ju! Mysigt det later som du ska ha det:) Halsa Stefan och fmailjen sa gott och kom till Thailand, haha:)

2010-03-25 @ 05:50:03
URL: http://matildawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0