Too early in the morning...

Här sitter man med lite kaffe och ska snart börja ännu en hetsig arbetsdag.

Just nu får jag jobb varje dag på lagret, och det blir finfina pengar, men är otroligt jobbigt!! Långa pass, tunga lyft, och tidiga morgnar. Men jag jobbar med roliga människor, så det är ju helt klart ett plus.

I förbifarten såg jag tidningsrubriken "tre döda i Aten". I demonstrationerna mot europas räddningspaket får man ju anta då. Jag kan inte förstå att en sådan sak skulle vara värd att demonstrera mot, tills man dör. Det är inte mycket jag skulle vilja dö för. Mina nära och kära, och det är väl ungefär det.

Men det finns så många människor som är beredda att dö för sin religion, sin politiska övertygelse, sin filosofi och annat.

Nä, det här med fanatism kommer jag nog aldrig begripa mig på.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Inte jag heller.

Varför dö när man kan leva? Även om det låter barnsligt sagt.

2010-05-07 @ 16:58:11
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0