Stillhet

Ett glas rosé vid min sida, en stillhet som lägrat sig över mig.

Tentaveckan är över! Och jag tror det har gått ganska bra ändå :). Imorgon börjar jag med nytt ämne (det ämne jag avskyr mest av alla tyvärr... fysik!), men som mina andra ämnen som jag nu läser för andra gången: jag tänker ta det på allvar den här gången och göra mitt bästa.

Kemin har förvånat mig så oerhört. Vad roligt det kan vara med rätt lärare och en bra lärobok. Och jag som hatade kemi.
Vem vet, kanske kan jag till och med lära mig uppskatta fysik också?

Matten är nog körd dock. Räkna på icke-reella tal som jag aldrig kommer behöva fundera över igen. Varför i all världen skulle jag vilja göra det???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0