Lätt att vara efterklok

Här sitter jag på tåget upp mot Stockholm igen och tittar ut på det fina vädret utanför fönstren... Vill vara utomhus och njuta, men om ca 40 minuter ska vi för all del vara framme.

Då får jag äntligen träffa mitt hjärta igen, och så ska det firas student på torsdag och sjuksköterskeexamen på fredag. Jag ser framför mig massor av god och gratis mat i alla fall! Hoppas det fina vädret håller i sig, allt blir så mycket roligare då!

Just nu känner jag mig dock ganska uttråkad. Det var inget storkorsord i tidningen jag tagit med mig, som jag hoppats på, men där var ett storkrypto vilket jag inte gjort på länge så det var roligt. Men nu var det färdigt :(. Skulle tagit med mig fler tidningar! Låg ju hur många som helst i hallen...

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Vi får hålla tummarna för att du får fint väder dessa dagarna :)



2011-06-08 @ 21:29:09
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: ansepanse

korsord är roligt och sudokun :) det gillar jag också ha en fin Stockholms-vistelse

kramar

2011-06-08 @ 21:56:26
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0