En dag vid havet

Ja, man kan minst sagt säga att vädret bättrade på sig! Torsdagskvällen bjöd på strålande sol, där vi hamnade på linnéterassen och drack lite drinkar och sedan åkte hem till mig för att grilla.
Fredagen strålade solen, lagom till att jag var tillbaka på jobbet igen, till mitt enorma förtret... Men eftermiddagen bjöd på fest och utgång på Park Lane där jag inte varit tidigare. Trevligt ställe!

Lördagen var jag äntligen hos frisören, vilket verkligen var på tiden och resten av dagen spenderades vid havet. Hela söndagen låg vi vid havet följt av grillning och beachvolleyboll hemma hos Hammar och Sandra som har flyttat till ett supermysigt studentområde i norra Göteborg. (fem minuters cykelväg från min mor, trevligt nog!)

Idag var det molnigt på förmiddagen och därför sprang jag upp till tjärnen (med Mathilda som cykelfölje) och så badade vi där istället. Lagom till vi åkte hem sprack det upp på riktigt, men det var nog lika bra att vi inte fick så mycket mer sol eftersom vi redan bränt oss lite och det har varit 25-30 grader ute hela dagen...

Min fina nya kamera har jag också fått användning för!!

Mathilda


Totte


Jag


Totte styr och ställer


Mina födelsedagsrosor innan de dog


Jag på Saltholmen


Mathilda, också Saltholmen

Kommentarer
Postat av: ansepanse

en härlig dag vid havet :) vi fick bara liiite regn

jag badade också idag

kramar

2011-06-06 @ 23:51:09
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Henrik Olsson

Vädret har varit helt fantastiskt denna helg! Nästan lite för bra! :P



Sv: Ja, jag är väldigt nöjd med detta bygget :)

2011-06-07 @ 05:13:16
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0