Ang. allt

Tillåt mig att uppdatera er på mina framgångar:

Jobbet är såååå seeeeegt. Det går mest ut på att stå och le. Minuterna bokstavligen kryper fram.

Jag fick parkeringsböter första natten. Jag var helt slut efter tolv timmars arbete och försökte hitta NÅGONSTANS att parkera. Åh, ett ställe där man betalar i automat, säkert därför det är ledigt!
Nej såklart, städning av gatan fredag 0-6. Inga problem, det är ju torsdag kväll tänkte jag. Goddag yxskaft, fredag 0-6 är ju såklart torsdag natt.

550 kr böter, yay! Dessutom är det precis så hopplöst att köra i Stockholm som jag trodde. Jag har hittills lyckats köra fel ett femtiotal gånger och blivit tutad på ca tjugo för att jag försöker hinna läsa på skyltarna emellanåt.

Ja jag lider och känner mig nu som att jag ska dö av trötthet när klockan är nio fredagkväll. Men imorgon är sista dagen. Tack gode gud för det!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: ansepanse

vad jobbigt det låter och så får du böter på det, då blev det ju knappast någon vinst på ditt arbete, stackars dig

kramar

2011-03-25 @ 21:44:12
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Trist med p-böter :(



Hoppas att helgen blir bättre!

2011-03-25 @ 22:01:05
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Susann

Hoppas att du fått sova gott i natt och att du får en fin dag .

kram i massor

2011-03-26 @ 08:06:21
URL: http://sannadiarie.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0