Ni har inte missat mycket...

Ursäkta mitt lååånga frånfälle, men det har helt enkelt inte funnits tid...

Mina veckor i korthet har sett ut såhär:
1. Resa till Göteborg, mys och fest med alla vännerna som jag inte sett på flera månader!
2. Direkt efter tågresan tillbaka till Stockholm, åka från stationen till fysiken och göra laboration.
3. Plugga, plugga, plugga till fysiktenta, mellan kemilaboration och diverse annat.
4. Umgås med Bullen som kom och hälsade på hela lördagen och halva söndagen
5. Plugga hela söndagskvällen och skriva tenta måndag morgon.


Och tentan gick inte ens särskilt bra... Men jag tror jag klarade den i alla fall. Möjligt att jag skriver omtenta på den bara för att höja mitt betyg. Man kan tydligen göra sånt.
Och i söndags var vi på etnografiska museet och tittade på Vodou-utställningen som det görs reklam för överallt, åtföljt med en härlig promenad dit och tillbaka i det fantastiska vårvädret som ÄNTLIGEN kommit hit.

I övrigt sitter jag mest och stressar över alla mina ansökningar för att läsa till hösten, trots att jag inte kommer få några besked förrän i juli. Så många månaders stress kvar!

Och så spännande är mitt liv i korthet, just nu.

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Du verkar ju ha hunnit med en hel del i alla fall! :)

2011-03-22 @ 12:12:50
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: ansepanse

det händer i allafall någonting hela tiden :)

ha det gott - kramar

2011-03-22 @ 12:33:50
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0