Solen skiner, metaforiskt talat...!

Igår kände jag mig så stressad att jag var alldeles snurrig när jag väl kom iväg till gymmet.
Men idag känner jag mig faktiskt ganska tillfreds.

Efter två timmar på polishuset (vilket tydligen var välsignat lite om man ska tro mina källor) för att fixa passet, så är det nu en sak mindre att bekymra sig om. Inte så att jag ska resa någonstans nu i dagarna, men det gamla passet hade gått ut och jag ska säkerligen resa i sommar.
Jag bara VET att om man inte fixar det när man kommer på det, så står man plötsligt där dagen innan man ska resa och har inget giltigt pass!

En annan trevlig sak är att efter att ha betalat alla mina skulder hade jag ändå liiite mer pengar än vad jag trodde jag skulle ha, så det var en trevlig överraskning!

Jag har också hunnit med att vara på fysikföreläsningen imorse, och skrivit ett helt gäng med labbrapporter på datorn. Förutom att det snöar ute så har jag inte mycket att klaga på faktiskt! Och det skulle ändå bli varmt till helgen såg jag...

Jag tror jag ska ta och spela lite gitarr, med all denna tid som jag fått över!

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Två timmar för att fixa ett pass?? Jösses, det låter länge...

2011-03-29 @ 14:44:22
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: ansepanse

två timmar är rätt länge ändå tycker jag, för att sitta och vänta på ett pass

Sv: jo landstinget betalar om jag opererar mig på lasarettet och får då vänta till mitten på juni förhoppningsvis istället för att som nu få bli opererad redan om två veckor, de betalar inget för att jag går till det privata :( men fördelen är ju att jag även kommer att slippa läsglasögon vilket jag inte gör om jag opererar mig på lasarettet

kramar

2011-03-29 @ 16:22:40
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Susann

usch ja detta med att fixa pass verkar vara en hel vetenskap om man nu skall räkna till tiden det tar ;)

ha en fin dag.

kram

2011-03-30 @ 18:12:50
URL: http://sannadiarie.wordpress.com/
Postat av: Mickan

Ja, lika bra att fixa saker när man kommer på det så att det slipper bli försent.



Ja, det var jättehärligt att jobba en timme mindre.

Jag älskade huset och det gjorde nog min sambo med. Men tyvärr är det för dyrt. :( Nästan så jag är lite ledsen. Det hade varit perfekt!

2011-03-31 @ 02:38:57
URL: http://angel-like.com
Postat av: milena malmros

ska sidan se ut såhär? helt tomt på vänster sida?

2011-03-31 @ 03:34:32
URL: http://milenamalmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0