Hipp hipp

Hurra, idag är det min födelsedag!

Det kommer bli hektiskt. Nu tar jag en morgonstund med lite kaffe inför tentan klockan nio. Och efter tentan (om den blir klar i någorlunda tid) ska det ätas tårta, och det sista ska packas för nedfärd till Göteborg.
Klockan 14:00 går tåget och 17:17 ska vi vara framme i Göteborg. Då är det bara två och en halv timma tills mina gäster kommer, och innan dess ska det hinnas fixas en hel del!

Roligt kommer det bli i alla fall, men konstigt att inte vara på väg upp till Stockholm igen efter det. Visst, det är bara någon vecka senare som jag kommer upp en sväng igen, men mitt permanenta boende ett par månader framöver kommer återigen vara Göteborg!

Förresten har jag bokat min plats till tjejmilen den 3:e september. Man vill ju inte se fram emot något som innebär att sommaren är slut, men lite ser jag allt fram emot det :).

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Stort grattis på födelsedagen! :)

2011-05-28 @ 10:25:27
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: ansepanse

GRATTIS på din födelsedag, du är den andra bloggaren som jag gratulerar just idag :)

håller tummarna för att tentan går bra och trevlig resa ner till Götet

bamsekramar

2011-05-28 @ 11:17:13
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Mickan (tävling pågår!)

Grattis i efterskott! Hoppas du hade en bra födelsedag!



Ja, den är jättehärlig. Exakt! :D

2011-06-01 @ 15:22:37
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0