Icke

Jaha, då var väntan över. Det blev ett nej.

Den första besvikelsen har lagt sig, även om jag fortfarande har en allmänn värdelöshetskänsla och känner att hela världen har bestämt sig för att arbeta emot mig för resten av mitt liv.

Nu tänker jag göra färdigt min utbildning och njuta av sommaren. Och till hösten är det bara att ännu en gång göra om hela den här vidriga cirkusen med högskoleprov och intagningstest.
Jag känner mig ändå relativt säker på att jag kommer in på biomedicin, men egentligen kan man inte vara säker på något.
Jag styrker mig själv med alla de modiga själar som aldrig givit upp på sin dröm och fått nej i många många år innan det äntligen gick hela vägen. 

Men just nu bryr jag mig inte om det. Solen skiner och jag hoppas att sommaren snart kommer tillbaka.

Kommentarer
Postat av: ansepanse

vad tråkigt att det blev ett nej men som du säger, du får fortsätta att planera för att din dröm ska gå i uppfyllelse, det kommer att gå vägen, det är jag säker på

bamsekramar

2011-05-16 @ 16:58:56
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Henrik Olsson

Visst är det tråkigt att det blev ett nej nu, men fortsätt kämpa! :)



2011-05-16 @ 17:20:17
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Mickan

Tråkigt att det blev ett nej. :/ Men kämpa på! Hoppas du kommer in på biomedicin.



Ja, vädret har varit underbart. Idag har det regnat om vartannat, så nu hoppas jag på bättre väder igen.

2011-05-16 @ 19:39:14
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0