Fredagsmys

Här sitter jag med ett glas vin och skäms över mig själv! Ingen springtur idag heller, trots att vädret sprack upp på eftermiddagen!
Istället köpte jag vin och godis och fredagsmyser nu med tända ljus - helt oförtjänat! Men, what's done is done! Så då kan man lika gärna njuta!

Jag blev godkänd på min labbssäkerhets-tenta, alltid något att fira! Hur den andra tentan har gått har jag FORTFARANDE inte fått veta, tycker det tar lite väl lång tid nu alltså...

Funderar på att fortsätta mitt lilla "konstprojekt" som jag påbörjade igår i väntan på att Matilda ska ringa när hon har barnvaktat färdigt. Och imorgon följer hon med på veckans utmaning - BodyCombat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0