Super-måndag!

Eftersom nu Matilda vägrar svara på mina fina PIL-frågor, är det bara att lägga upp ett nytt inlägg ;).

Det är en kall och mulen måndag (men det ser ut att kunna spricka upp), och en superbra dag - faktiskt! Först och främst började dagens första lektion kvart över elva (jag var ändå trött när jag masade mig ur sängen halv tio), alla bussarna var i tid, och på lektionen fick jag veta att tentorna var rättade och resultat inskickade.

Så direkt efter skolan skyndade jag hem och kikade på min mail, visade sig att jag fick B! Det får man ju vara nöjd med när enbart två personer i hela klassen fick A. Och vi var bara 6 som fick B. Naturligtvis hade jag hellre fått ett A jag också, men jag hade i rättvisans namn inte lagt ner A-nivå-energi på mitt pluggande.

I övrigt bjuder dagen på lite löpträning i denna isande kyla (hoppas jag överlever) följt av en härlig taco-middag då jag med Stefan kom överens om att man behöver lite extra pepp och helg-känning just på måndagar!

Jag har fortfarande pengar kvar på kontot och årets första julklapp inhandlades i lördags. Humöret är på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0