Torsdag 16:08

Jag känner mig inte helt 100 %-ig denna kalla, isande torsdag. Ville egentligen ge mig av på springtur i det fina vädret, men det fina vädret gick över och det blåser hårda vindar och som sagt känner jag mig inte helt 100, så kanske ska man hoppas på bättre lycka imorgon och springa då istället?

Jag har ett ohemult sug efter choklad idag. Måste vara efter den där artikeln om att en bit choklad om dagen tydligen ska skydda mot stroke. Dessutom är det alltid oerhört synd om mig när jag är krasslig och då måste jag tas om hand med te och choklad och film under täcket!

Men jag tänkte mig att jag skulle spara på allt sådant till imorgon då det äntligen är efterlängtad fredag igen! Åh fredag, ljuva helg, min favoritdag på hela veckan!!

Tydligen är detta också en låt av the Cranberries förresten:
"Där står han denna stålman, nånting nånting är han..." Och så lite mer text och så: "så var får han då all denna visdom ifrån, var nånstans sitter allt det du veeeet? Jo i ditt huvve, i ditt huvve, To-ommy, To-ommy, To-ommy-y-y"

Jag reserverar mig för att texten inte går riktigt så, men så låter den i mitt huvve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0